maanantai 24. kesäkuuta 2013

Uusi alku

Mä aloitan taas alusta. Mun edellinen kuntokuuri ei alkanut odotusten mukaisesti eikä jatkunut sen jälkeenkään. Mutta jos joskus on motivaatio kohdillaan, niin se on nyt. Mä olen tyhjentänyt kämpän hiilareista, mulla on TODELLA motivoivaa treeniseuraa ja kerrankin mulla on ruokintasuunnitelma grammalleen papreilla ylhäällä; ennen se on ollut vaan sinne päin.

Mä en kestä enää, että KAIKKI sukulaiset huomauttavat aina mut nähdessään, että "Syötkö sä enää mitään?". No kyllä syön. Joo, oon hoikka ja monet olis tyytyväisiä, jos olisivat mun kokoisia, mutta jos mä en tälläisenä viihdy, niin en viihdy. 
Tää tyttö tahtoo muskeleita.

Lisäksi tuo koira vaatis enemmän, mitä se tällä hetkellä saa. Mutta onneks se alkaa isoimmaks osaks hoitua siinä samalla, kun ite vaan vaatii itseltään enemmän.

Huomenna onkin sit vuorossa vähän mittaustuloksia, aijon pistää meidän tuoreen diaknostiikkavaa'an töihin.. ;D

-Ninni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti